Her skal du bruge den hele tennisbold. Hvis du skar din sidste tennisbold i to for at bruge de i første øvelse (se den her) så kan du bruge en golfbold eller en massagebold. Men en tennisbold er rigtig god til den her øvelse, fordi den giver efter.

Der findes også forskellige ruller osv. til fødder, men du kan lige så godt bruge det du i forvejen har (i stedet for at ende med et hav af dimsedutter).

Stå op. Rul bolden let under fodsålen. Du skal ikke trykke hårdt ned, men mærke, hvordan bolden let løsner i spændte sener under foden. Brug 2-3 minutter. Er det nemmere for dig kan du også lave øvelsen siddende.

Den beliver trætte fødder og sætter gang i blodcirkulationen. Rullet forebygger og lindrer hælspore, ondt i fodsålen og hælen.

 

Slip for ondt i skuldrene:

Download (for 0 kr.) guide 'Skuldre bløde som smør. 8 øvelser i 8 minutter'. Super enkel måde at slippe for skulder-nakke spændinger, samt forebygge hovedpine, smerter og hold.

Samtidig får du mit nyhedsbrev - og kun mit nyhedsbrev, jeg giver ikke din mail til nogen.
Du kan godt glæde dig til tips og tilbud til mere velvære i hverdagen. Du kan afmelde dig en hver tid.

Something went wrong. Please check your entries and try again.
massage-saara-gedved

Jeg hjælper dig, som døjer med spændinger, ondt i kroppen og har brug for at stresse af.

Saara Talonpoika Lippmann.